Funderar på varför jag funderar

En del saker är så knepigt svåra för mig. Och själv förstår jag faktiskt inte varför. Att ställa en fråga. Få ett utlåtande. You name it. Ibland är det som att bestiga berg.

Själv tycker jag sällan att det är jobbigt när någon ställer en fråga till mig. Om jag vill läsa igenom något. Om jag vill ge referens åt en person eller en firma. Om jag kan ställa upp med ditten eller datten. Dock kan jag ibland tycka att det är svårt att svara på ett sätt jag vet att de inte förväntar sig.

Men skam den som ger sig. Bara att fortsätta göra det som är svårt – så blir det säkert både lätt och naturligt. Eller?!

One response to “Funderar på varför jag funderar

  1. Märkt någon förändring?

Kommentera

